Zdjęcie freedigitalphotos.net |
Pod moim artykułem w Marketing przy Kawie pierwszy komentarz nazwał tą całą automatyzację marketingu jako "nowy diwajs marketingowy", gdzieś indziej widziałem określenie, że działania inbound marketing to nic innego jak kolejna nazwa XYZ marketing, aby się lepiej sprzedawało.
Trzeba sprawę postawić jasno. Tu nie chodzi o marketing. Tu chodzi o sprzedaż! Przychody! ROI!
Zarządzanie procesem sprzedaży od samego początku, a nie tylko od momentu kiedy klient wpada w ręce sprzedawcy / handlowca / repa / KAM-a / przedstawiciel handlowego / doradcy / konsultanta / accounta itd.
Sprzedaż zaczyna się w marketingu
a to co robimy to jest
Zarządzanie Procesem Generowania Przychodu
Zobaczcie film
Kto uwierzy niech dzieli się tym postem z innymi klikając w linki poniżej
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz